בכירי הצבא לדרג המדיני: עמדתנו, כי אין לתקוף את משגרי העפיפונים

מוטי סבן No Comments on בכירי הצבא לדרג המדיני: עמדתנו, כי אין לתקוף את משגרי העפיפונים

בכירי הצבא מתנגדים לתקיפת משגרי העפיפונים, מדיניות שהונהגה בימים האחרונים ללא הצלחה | במערכת הביטחון מבהירים: רק התקפות על יעדי חמאס ימנע את השיגורים | דיווח מנתיבות: בניין עולה באש מבלון תבערה

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

על רקע המחלוקת בטיפול טרור העפיפונים ובלוני התבערה שהולכים ומתפשטים, בתחילה ניסו בדרג המדיני להכיל את האיום החדש שעד להיום לא גרם פגיעות בנפש. שר החינוך נפתלי בנט הבהיר היום (ראשון) כי דין בלון כדין קאסם ועל כן צרך לטפל בו באותה מידה.

בשבת האחרונה והיום הותקפו מקומות שיגור של עפיפונים ורכב שהיה מוביל עפיפונים. גורמים בכירים במערכת הביטחון הבהירו היום לאנשי הדרג המדיני, כי מבחינתם הנכון הוא לתקוף יעדי חמאס בתגובה על שיגור עפיפונים ולא פגיעה במשגרים עצמם.

בשבת האחרונה היו כ-20 מוקדי דלקות, עפיפון תבערה הצית אש היום במושב לייד נתיבות. וכמות ההצתות רק עולה מיום ליון ומתרחבת למוקדים חדשים ורחוקים מהרצועה.

בתוך כך דווח לפני זמן קצר על שריפה בבניין בנתיבות כתוצאה מבלון תבערה, דובר כיבוי והצלה נגב: נתיבות, שדרות ירושלים. שריפת בית. כנראה כתוצאה של בלון תבערה, לוחמי האש מתחנת נתיבות פועלים לכיבוי דירה בקומה ה-3 מתוך 3.



0 תגובות